Dit kan meerdere oorzaken hebben:
1. De activatiecode is al verzilverd:
Je hebt met jouw activatiecode al een e-ticket aangevraagd! Is het e-mailadres correct? Na het aanvragen van je e-ticket ontvang je je e-ticket binnen 30 minuten in je inbox. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook even je spam box. Met de code kun je een reservering maken bij het resort van jouw keuze. klik rechtsbovenin op 'reserveren'. Vul vervolgens bij 'ik heb een voucher of e-ticket' de code in die op je e-ticket vermeld staat (de code van je e-ticket vind je in je e-mail) en rond de reservering af. Toch hulp nodig? Neem dan contact met ons op.
2. De ingevulde activatiecode is onjuist, vul de code opnieuw in.
Oeps! Je hebt waarschijnlijk een typefout gemaakt of je heb per ongeluk een teken overgeslagen. Vul de code opnieuw in.
3. De activatiecode is niet meer geldig.
Oeps! Je hebt waarschijnlijk jouw activatiecode te lang bewaard. Het is helaas niet mogelijk om activatiecodes te verlengen.